Műhelytitkok a Ciklusharmonizáló kurzusból

Pillants bele a Ciklusharmonizáló kurzus témáiba:

Mi akadályozhatott meg eddig abban, hogy a helyes úton legyél?

  • Hormonjaiddal kapcsolatos téves vagy hiányos információk
  • Kulturális kondicionálás, mely elhiteti veled, hogy a női intuíció nem létezik, hogy a menstruációs fájdalmak a női lét velejárói, hogy a menstruáció előtti rossz hangulat megúszhatatlan, vagy hogy egész hónapban egyformán kellene érezned magad és teljesítened
  • Környezetből és életmódodból fakadó mérgek
  • A mai ételek, étrend és különféle diéták buktatói
  • A gyógyulás utáni vágyból fakadó gyors megoldások buktatói

A ciklusharmonizálás lépései

Első lépés: Megtanuljuk a női test és hormonrendszer biológiáját és az okokat, melyek kibillentik az egyensúlyából.

Második lépés :Támogatjuk a kiegyensúlyozott vércukorszintet megfelelő ételek és ételkombinációk megválasztásával.

Harmadik lépés: Csökkentjük a stressz szintjét és növeljük az energiaszintet a mellékvese támogatásával.

Negyedik lépés: Javítjuk az anyagcserét, az emésztést és a kiválasztást + méregtelenítéssel megszabadítjuk a testet a túlzott mértékben felhalmozódott hormonoktól és megszüntetjük a kiválasztási útvonalak pangását.

Ötödik lépés : Megtanuljuk, hogy hogyan táplálhatjuk a testünket nap mint nap + hogyan élhetünk összhangban a menstruációs ciklussal.

 

Tudtad, hogy ezek a tünetek is a hormonrendszeredről árulkodnak?

A rossz cukor anyagcsere és elégtelen stressz-szabályozás jelei:

Ezek a tünetek pedig mind akiválasztó útvonalak pangásáról árulkodnak, melynek következtében a hormonjaid sem tudnak megfelelően ürülni és egyensúlyban maradni:

Napi rutinod talán nem segíti a hormonrendszered megfelelő működését

Ha minden nap egyformán eszel és végzed a napi tevékenységeidet, az nem segíti a hormonrendszered harmonikus működését. A ciklus során más és más hormonok veszik át a főszerepet, melyek támogatásához más-más tápanyagokra van szüksége a szervezetednek! A tested, elméd és pszichéd nem egyformán működik a ciklusodban, hanem a hormonszintek változásaitól függően változik.

Megtanuljuk, mi történik a ciklus 4 szakaszában a testeddel, a hormonjaiddal és megtanuljuk az egyes szakaszokban legmegfelelőbb étrendi, életmódbeli és testmozgásbeli választásokat.

Ha tudjuk, melyik szakaszban mire van szüksége a szervezetünknek, akkor tudjuk csak támogatni a megfelelő hormonok kiválasztását.

Ha nem vesszük figyelembe a különböző igényeket, akkor fordítva üljük meg a lovat és megnehezítjük a szerveinknek a megfelelő hormonok kibocsájtását, így megjelennek a különféle tünetek és női kreatív energiáinktól is megfosztjuk magunkat.

Van, amikor a befelé figyelés, ötletgyűjtés ideje van, máskor pedig az ötletek megvalósítása megy könnyebben. Megtanulod, mikor melyik kreatív energiát támogatják a ciklusod egyes szakaszai.

Ha a mindennapi szokásaiddal – mint az étkezés, mozgás és kreatív vagy társas tevékenységeid – ráhangolódsz a hormonok adta ritmusra, akkor könnyeddé válnak a feladatok elvégzése és a hormonrendszered harmóniába kerül.

Magadnál hordható kártyákat kapsz a legfontosabb információkkal:

  • A tünetek dekódolásáról
  • A hormonrendszer egyes tagjait támogató ételek listájáról ( májtámogató, bélműködést segítő ételek, stb.)
  • Legfontosabb ciklusblokkoló vegyi anyagokról
  • Legfontosabb női ciklust gátló és megzavaró ételekről
  • Legfontosabb női ciklusharmonizáló ételekről
  • A ciklus 4 szakaszában javasolt ételekről és életmódról

Jelentkezz a következő kurzusra!