Hogyan rendelhetek? – ÁSZF
Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek
A jelenleg hatályos ÁSZF erre kattintva érhető el: Általános Szerződési Feltételek – Hold-Vénusz Kft – utolsó módosítás: 20210228.
Hogyan rendelhet?
Az alábbiakban nem a teljes ÁSZF-et (azt lásd fentebb), hanem csak a megrendelés folyamatáról szóló praktikus információkat olvashatja:
A www.harmoniabolt.hu weboldal böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Hold-Vénusz Kft-nek a www.harmoniabolt.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!
Regisztráció
A www.harmoniabolt.hu weboldalon történő vásárláshoz vásárlási regisztráció szükséges. A vásárlás regisztráció nélkül nem lehetséges.
Legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát kell összeállítania és bejelentkeznie a regisztrációkor megadott e-mail címmel vagy felhasználónevével.
Új regisztrációt csak új e-mailcím megadásával fogad el a rendszerünk.
A regisztrációkor megadott felhasználónév nem változtatható meg a későbbiekben.
A legközelebbi bejelentkezésekkor vagy a felhasználónevét vagy a regisztrációkor megadott e-mailcímét és a jelszót kéri a rendszerünk. Ha elfelejtette jelszavát, új jelszót kérhet.
A bejelentkezés után vagy az adataim menüpontban vagy a pénztárban lehetősége van az adott rendeléshez kapcsolódóan megváltoztatni mind a szállítási, mind a számlázási címét, telefonszámát és nevét is, illetve a pénztárnál másik (a regisztrációnál megadottól eltérő) e-mailcímet is adhat meg, ahová a rendelés visszaigazolást kéri.
A legközelebbi bejelentkezésnél az utolsó belépéskor vagy rendeléskor megadott vagy megváltoztatott adatai lesznek az alapadatok, melyeket a rendszer a pénztár oldalon az új rendeléséhez rendel (tehát a regisztrációkor megadott adatai – e-mailcím, telefonszám, szállítási és számlázási cím és név – mindig az utolsó módosítással felülíródnak és azok lesznek az alapértelmezettek. Kérjük, hogy ezért minden esetben a pénztárnál ellenőrizze az adatait.
A megrendelés folyamata
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
- Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Folytatom a vásárlást” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „Kosár frissítése” gombot.
- Nyomja meg a „Folytatás a pénztárhoz” gombot. Ekkor a pénztárban láthatja a megrendelését.
- A pénztárban adja meg a fiók létrehozásához szükséges adatokat vagy a korábban létrehozott fiókjába jelentkezzen be. Amennyiben már korábban regisztrálta magát vagy vásárolt nálunk, akkor adja meg a belépési adatokat. Így be tud lépni, s ekkor a számlázási és szállítási adatait rendszerünk automatikusan felhozza. Mindig az utoljára megadott adatokat hozza fel a rendszer, tehát azokat, amelyeket utolsó megrendelése alkalmával írt be, vagy amelyeket legutóbbi alkalommal az Adataim menüpontban esetleg módosított. Ezért kérjük, hogy minden esetben gondosan ellenőrizze ezeket az adatokat, mielőtt elküldi a rendelést.
A megrendelés elküldéséhez minden esetben regisztráció szükséges. *
- Válassza ki a szállítási/fizetési módot.
- Adja meg a szállítási és számlázási adatokat. A következő lehetőségek közül választhat:
- személyes átvétel irodánkban, nyitvatartási időben, fizetés készpénzben vagy előre fizetéssel (banki átutalással, vagy bankkártyával a Paylike-on keresztül)
- személyes átvétel a portán, nyitvatartási időn túl, fizetés készpénzben vagy előre fizetéssel (banki átutalással, vagy bankkártyával a Paylike-on keresztül)
- kiszállítás futárral, fizetés utánvéttel (készpénzben vagy bankkártyával)
- kiszállítás futárral előre fizetéssel (banki átutalással, vagy bankkártyával a Paylike-on keresztül)
- Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: speciális igényt a szállítással kapcsolatban, stb.)
- E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A pénztárnál megadott e-mail-címre fogjuk az e-mailt küldeni. (Ez eltérhet a korábban a regisztrációnál megadott e-mail címétől.)
A beérkezett megrendelésének elkészültéről és futárnak való átadásáról e-mailben értesítjük.
Személyes átvétel esetén nem küldünk külön értesítést, tehát rendelését a megadott napokon és címen a rendelés visszaigazolásától átveheti. Csak abban az esetben értesítjük, ha nem tudjuk a legközelebbi nyitvatartási napon kiszolgálni a termékből készlethiány miatt vagy egyéb okból.
Tájékoztatjuk vevőinket, hogy a megrendelő adatainak pontatlan megadása esetén meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése, ezért kérjük, hogy fokozottan ügyeljenek az adatok helyességére.
Az e-mailben történő rendelés-visszaigazolás a rendelés leadásától számított maximum 48 órán belül meg kell érkeznie. Amennyiben rendeléséről nem kapott visszaigazolást, ellenőrizze postafiókjának telítettségét és a SPAM vagy PROMÓCIÓK mappát, vagy győződjön meg róla, hogy rendelését valóban elküldte. Rendelése a rendelés visszaigazolásától számít érvényesnek.
Fizetés
A számlát (E-számlát) elektronikus úton kapja meg, a megadott e-mail címére.
Előre utalásos fizetési mód esetén az átutalás bankszámlánkra érkezését követően adjuk fel a megrendelést. A rendelésről e-mailben küldünk visszaigazolást, melyben a banki adatokat is elküldjük.
Banki adatok:
Hold-Vénusz Kft.
Raiffeisen Bank
12011148-01448507-00100000
IBAN: HU46-12011148-01448507-00100000
SWIFT Kód: UBRTHUHB
Bankkártyás fizetés esetén a fizetést követően fog a megadott e-mail címre értesítést kapni, ami tartalmazza a rendelés visszaigazolását.
Bankkártyával gyorsan és biztonságosan fizethet a Paylike rendszerén keresztül.
Ha a bankkártyás fizetést választja, a rendelés véglegesítése után a rendszer egy külső elektronikus fizetési rendszerre, a Paylike–ra irányít, ahol a bankkártya adatainak megadásával egyenlítheti ki a vásárlást.
Ezen a rendszeren keresztül bankkártyájával biztonságosan tudja kifizetni megrendelését. Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával tud fizetni, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyákkal. A Paylike használata díjmentes, díja csak a banki tranzakcióknak (kártyaelfogadásnak, banki átutalásnak) van, egyébként semmilyen külön díjat nem számítunk fel a tranzakció után! Megrendelés véglegesítése után egy felugró ablakban tudja megadni bankkártyája adatait.
A Paylike fizetési rendszer minden biztonsági előírásnak eleget tesz, a cég kulcsfontosságúnak tartja a kártyaadatok védelmét. Minden adatbiztonsági és törvényi megfelelésnek eleget téve, a bankkártya társaságok által előírt PCI DSS minősítést is magáénak tudja.
A Hold-Vénusz Kft. semmilyen körülmények között nem fér hozzá a bankkártya, vagy a hitelkártya adataihoz, nem is kezeli azokat. Adatait a Paylike biztonságos rendszerén keresztül kezeli. Banki partner- Paylike – A banki szolgáltatásokat a Clearhaus A/S (FT-no. 22006) biztosítja, amely hitelesítve van a dán pénzügyi felügyelet által és a Mastercard és Visa Principal Member tagjának minősül.
További tudnivalókért és a Paylike adatvédelmi nyilatkozatáért látogasson el a Paylike weboldalára https://paylike.hu/
E-mail: hello@paylike.hu ,
Telefonszám:+45 78 75 51 61 ,
Cím:P. O. Pedersensvej 14, Aarhus, Dánia
Fizetés lépései www.harmoniabolt.hu webáruházban a Paylike-on keresztül:
Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut vagy a szolgáltatást melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
Ezt követően Ön átkerül a pénztár oldalra, ahol a bankkártyás fizetés kiválasztása után a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Utánvétes fizetési mód választásánál a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával.
Személyes átvételkor a bankkártyás vagy banki átutalásos fizetésen túl készpénzben is tud fizetni.
Szállítás
A webshop megrendeléseit a GLS General Logistic Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft futárszolgálata teljesíti.
A Gls Futárszolgálat háztól házig, a feladást követő 1 (esetleg 2) munkanap alatt kézbesíti a csomagot, 8 és 17 óra között, kizárólag munkanapokon. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni.
A csomag feladásáról a Gls Futárszolgálat e-mailes értesítőt küld. Önnek a csomag kézbesítési címének vagy napjának esetleges módosítására az e-mailben megadott linken keresztül van lehetősége.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Az át nem vett vagy visszaküldött csomagok újbóli kiszállítását kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.
A szállítási díj belföldre a webáruházban minden esetben fel van tüntetve. A jelenlegi díjak, függetlenül a megrendelt termék mennyiségétől (Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.):
- előre fizetés esetén: 1550 Ft
- utánvételes szállítás esetén: 1700 Ft
A megrendelések feldolgozása
A Harmóniaboltban leadott rendeléséről azonnal egy automatikus rendelés visszaigazoló e-mailt kap.
A megrendelések feldolgozása (azaz előkészítése és átadása a futárnak) munkanapokon történik 10-15:00-ig.
Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, a visszaigazolásunk megérkezésétől a rendelése átvehető a feltüntetett időpontokban. (Tehát nem küldünk külön értesítést a rendelés átvételének lehetőségéről a visszaigazolást követően, hacsak nem merült fel időközben belőle készlethiány). A visszaigazoló levél megküldésén kívül csak abban az esetben vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt termékből nincs készletünk és ezért csak később tudjuk a rendelést teljesíteni, vagy ha a szállítási és számlázási adatait szükséges egyeztetnünk.
Amennyiben házhoz szállítást kért, amint feldolgoztuk a rendelést és átadtuk a futárcégnek, erről e-mailben értesítjük (leghamarabb a rendelés leadásának és visszaigazolásunk napján, legfeljebb 2 napon belül). A futárcég az átadott csomagokat 1-2 munkanapon belül kézbesíti (azaz leghamarabb a csomag futár részére történő átadását követő munkanapon).
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Részben történő teljesítés esetén a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.