Hogyan rendelhetek? – ÁSZF
Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek
A jelenleg hatályos ÁSZF az alábbi linkre kattintva érhető el: Harmóniabolt – Általános Szerződési Feltételek pdf
Hogyan rendelhet?
Az alábbiakban nem a teljes ÁSZF-et (a teljes ÁSZF-ért kérjük, kattintson a fentebb megjelölt linkre), hanem csak a megrendelés folyamatáról szóló praktikus információkat olvashatja:
A www.harmoniabolt.hu weboldal böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a webshopot üzemeltető Eperjesi Katalin EV-nek a www.harmoniabolt.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!
Vásárlás regisztráció nélkül és regisztrációval
A www.harmoniabolt.hu weboldalon történő vásárláshoz nem szükséges a regisztráció, a vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.
Amennyiben nem regisztrál, és úgy szeretne vásárolni, a nevét, szállítási címét, számlázási címét, telefonszámát és email címét kérjük megadni ahhoz, hogy elkészíthessük a törvényben előírt számlát, és hogy a futárszolgálatnak továbbítani tudjuk a megfelelő információt a sikeres kézbesítés érdekében.
Ha regisztrál a vásárlás előtt, akkor a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát kell összeállítania és bejelentkeznie a regisztrációkor megadott e-mail címmel vagy felhasználónevével.
Új regisztrációt csak új e-mailcím megadásával fogad el a rendszerünk.
A regisztrációkor megadott felhasználónév nem változtatható meg a későbbiekben. A legközelebbi bejelentkezésekkor vagy a felhasználónevét vagy a regisztrációkor megadott e-mailcímét és a jelszót kéri a rendszerünk. Ha elfelejtette jelszavát, új jelszót kérhet.
A bejelentkezés után vagy az adataim menüpontban vagy a pénztárban lehetősége van az adott rendeléshez kapcsolódóan megváltoztatni mind a szállítási, mind a számlázási címét, telefonszámát és nevét is, illetve a pénztárnál másik (a regisztrációnál megadottól eltérő) e-mailcímet is adhat meg, ahová a rendelés visszaigazolást kéri.
A legközelebbi bejelentkezésnél az utolsó belépéskor vagy rendeléskor megadott vagy megváltoztatott adatai lesznek az alapadatok, melyeket a rendszer a pénztár oldalon az új rendeléséhez rendel (tehát a regisztrációkor megadott adatai – e-mailcím, telefonszám, szállítási és számlázási cím és név – mindig az utolsó módosítással felülíródnak és azok lesznek az alapértelmezettek. Kérjük, hogy ezért minden esetben a pénztárnál ellenőrizze az adatait.
A megrendelés folyamata
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
- Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Folytatom a vásárlást” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „Kosár frissítése” gombot.
- Nyomja meg a „Folytatás a pénztárhoz” gombot. Ekkor a pénztárban láthatja a megrendelését.
- A pénztárban adja meg a fiók létrehozásához szükséges adatokat vagy a korábban létrehozott fiókjába jelentkezzen be. Amennyiben már korábban regisztrálta magát vagy vásárolt nálunk, akkor adja meg a belépési adatokat. Így be tud lépni, s ekkor a számlázási és szállítási adatait rendszerünk automatikusan felhozza. Mindig az utoljára megadott adatokat hozza fel a rendszer, tehát azokat, amelyeket utolsó megrendelése alkalmával írt be, vagy amelyeket legutóbbi alkalommal az Adataim menüpontban esetleg módosított. Ezért kérjük, hogy minden esetben gondosan ellenőrizze ezeket az adatokat, mielőtt elküldi a rendelést.
A megrendelés elküldéséhez minden esetben regisztráció szükséges. *
- Válassza ki a szállítási/fizetési módot.
- Adja meg a szállítási és számlázási adatokat. A következő lehetőségek közül választhat:
- személyes átvétel irodánkban, nyitvatartási időben, fizetés készpénzben vagy előre fizetéssel (banki átutalással, vagy bankkártyával Barionon keresztül)
- személyes átvétel a portán, nyitvatartási időn túl, fizetés készpénzben vagy előre fizetéssel (banki átutalással, vagy bankkártyával Barionon keresztül)
- kiszállítás futárral, fizetés utánvéttel (készpénzben vagy bankkártyával)
- kiszállítás futárral előre fizetéssel (banki átutalással, vagy bankkártyával a Barionon keresztül)
- Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: speciális igényt a szállítással kapcsolatban, stb.)
- E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A pénztárnál megadott e-mail-címre fogjuk az e-mailt küldeni. (Ez eltérhet a korábban a regisztrációnál megadott e-mail címétől.)
A beérkezett megrendelésének elkészültéről és futárnak való átadásáról e-mailben értesítjük.
Személyes átvétel esetén nem küldünk külön értesítést, tehát rendelését a megadott napokon és címen a rendelés visszaigazolásától átveheti. Csak abban az esetben értesítjük, ha nem tudjuk a legközelebbi nyitvatartási napon kiszolgálni a termékből készlethiány miatt vagy egyéb okból.
Tájékoztatjuk vevőinket, hogy a megrendelő adatainak pontatlan megadása esetén meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése, ezért kérjük, hogy fokozottan ügyeljenek az adatok helyességére.
Az e-mailben történő rendelés-visszaigazolás a rendelés leadásától számított maximum 48 órán belül meg kell érkeznie. Amennyiben rendeléséről nem kapott visszaigazolást, ellenőrizze postafiókjának telítettségét és a SPAM vagy PROMÓCIÓK mappát, vagy győződjön meg róla, hogy rendelését valóban elküldte. Rendelése a rendelés visszaigazolásától számít érvényesnek.
Fizetés
A számlát (E-számlát) elektronikus úton kapja meg, a megadott e-mail címére.
Előre utalásos fizetési mód esetén az átutalás bankszámlánkra érkezését követően adjuk fel a megrendelést. A rendelésről e-mailben küldünk visszaigazolást, melyben a banki adatokat is elküldjük.
Banki adatok:
Eperjesi Katalin EV
OTP Bank 11773054-09010257-00000000
IBAN szám: HU12117730540901025700000000
SWIFT Kód: OTPVHUHB
Bankkártyás fizetés esetén a fizetést követően fog a megadott e-mail címre értesítést kapni, ami tartalmazza a rendelés visszaigazolását.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Utánvétes fizetési mód választásánál a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával.
Személyes átvételkor a bankkártyás vagy banki átutalásos fizetésen túl készpénzben is tud fizetni.
Szállítás
A webshop megrendeléseit a GLS General Logistic Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft futárszolgálata teljesíti.
A Gls Futárszolgálat háztól házig, a feladást követő 1 (esetleg 2) munkanap alatt kézbesíti a csomagot, 8 és 17 óra között, kizárólag munkanapokon. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni.
A csomag feladásáról a Gls Futárszolgálat e-mailes értesítőt küld. Önnek a csomag kézbesítési címének vagy napjának esetleges módosítására az e-mailben megadott linken keresztül van lehetősége.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Az át nem vett vagy visszaküldött csomagok újbóli kiszállítását kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.
A szállítási díj belföldre a webáruházban minden esetben fel van tüntetve. A jelenlegi díjak, függetlenül a megrendelt termék mennyiségétől (Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.):
- előre fizetés esetén: 2400 Ft
- utánvételes szállítás esetén: 2700 Ft
A megrendelések feldolgozása
A Harmóniaboltban leadott rendeléséről azonnal egy automatikus rendelés visszaigazoló e-mailt kap.
A megrendelések feldolgozása (azaz előkészítése és átadása a futárnak) munkanapokon történik 10-15:00-ig.
Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, a visszaigazolásunk megérkezésétől a rendelése átvehető a feltüntetett időpontokban. (Tehát nem küldünk külön értesítést a rendelés átvételének lehetőségéről a visszaigazolást követően, hacsak nem merült fel időközben belőle készlethiány). A visszaigazoló levél megküldésén kívül csak abban az esetben vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt termékből nincs készletünk és ezért csak később tudjuk a rendelést teljesíteni, vagy ha a szállítási és számlázási adatait szükséges egyeztetnünk.
Amennyiben házhoz szállítást kért, amint feldolgoztuk a rendelést és átadtuk a futárcégnek, erről e-mailben értesítjük (leghamarabb a rendelés leadásának és visszaigazolásunk napján, legfeljebb 2 napon belül). A futárcég az átadott csomagokat 1-2 munkanapon belül kézbesíti (azaz leghamarabb a csomag futár részére történő átadását követő munkanapon).
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Részben történő teljesítés esetén a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.